ایران و جهان

بسیج با تمامی اشکال براندازی سخت و نرم نظام سلطه به خوبی مقابله کرده‌است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در جمع تعدادی از کارکنان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی گفت: فلسفه تشکیل شجره طیبه بسیج توسط امام خمینی(ره) بخاطر سپردن مسئولیت عظیم حفاظت و حراست از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی به خود مردم بود تا تحت هیچ شرایطی این پاسداری متزلزل نشود و این مهم نشان از اعتماد بینظیر وی به ملت بود.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ادامه داد: بسیج از ابتدای تاسیس تا امروز با تمامی اشکال جنگ سخت و نرم نظام سلطه به خوبی مقابله نموده است و در تمام عرصه های مورد نیاز کشور حضوری موثر و عزتمندانه داشته است.

وی تاکید کرد: اتصال بسیج به سپاه هم ناشی از این دیدگاه امام نسبت به مردم بود که امروز میتوان گفت این سپاه قدرتمند جهان اسلام که بینی استکبار جهانی را به خاک مالیده ریشه ای مردمی و مستحکم دارد.

نصیرزاده با اشاره به وظایف مهم بسیج کارکنان در دانشگاهها اظهار کرد: امروز با توجه به حجم عظیمی از توطئه‌های دشمن در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی که برای سست کردن اراده مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کم کردن اعتماد عمومی مردم به آینده انقلاب اسلامی تحمیل می شود.

وی تصریح کرد: بسیج کارکنان وظیفه خطیری دارد که بایستی با هوشیاری مداوم، برنامه ریزی علمی و اقدام انقلابی نهضت بصیرت افزائی را در سطح دانشگاه‌ها با قوت بیشتری توسعه دهد تا بدنه آموزش عالی را در مقابل این حجمه ها واکسینه کند.

نصیرزاده افزود: همکاران من هم در مجموعه مرکز تمام تلاش خود را معطوف به توسعه شبکه جهاد فرهنگی در قالب قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم و تیم‌های عملیات روانی دانشگاهها کردند تا بتوانیم با حرکت علمی و متناسب با تهاجم دشمن مقابله کرده و به بازدارندگی برسیم که بتوانیم با قدرت نرم بسیج در عرصه های مختلف به استحکامات دشمن ضربه بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: قطعا برای انجام وظایف ذاتی بسیج در دانشگاهها بویژه مقابله با جنگ نرم دشمن در همه عرصه ها نیازمند هم افزائی و تعامل با همه مسئولین آموزش عالی هستیم که انصافا بسیج به عنوان خادم انقلاب پیوسته پیش قدم بوده است.

نصیرزاده در پایان اظهار کرد: به عنوان خادم بسیج کارکنان از زحمات همه شما عزیزان مومن و انقلابی که بدون هیچ توقعی خالصانه در دانشگاهها برای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنید سپاسگزارم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا