اخبار خوزستان

توجه به معیشت مردم و مناطق محروم اولویت کار دولت باشد


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهردر سالن شهید دورقی فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: دولت باید خود را ملزم به رعایت قانون اساسی و برنامه ششم توسعه بداند و توجه به معیشت مردم که شامل مسائلی همچون تورم و رکود است و همچنین توجه به مناطق محروم برای رفع محرومیت آنها باید اولویت کار دولت باشد.

وی بیان کرد: در دولت اسلامی مناطق محروم معنا ندارد و منطقه محروم به معنای غفلت در دولت اسلامی است.

امام جمعه مینوشهر در ادامه از بخش مینو به عنوان منطقه ای محروم یاد کرد و گفت: از جمله بخش های محروم که باید به آنها توجه شود بخش مینو است که در چند سال نخست فعالیت منطقه آزاد اروند به عنوان قلب منطقه آزاد معرفی شد اما در کمال تعجب هنوز مشکلات ابتدایی همچون آب، فاضلاب و مخابرات دارد و مردم مینوشهر هنوز در مسائل ابتدایی مانده اند.

وی از تخصیص نشدن اعتبارات و همچنین طولانی شدن روند اجرایی برخی پروژه ها از جمله پروژه ساحل سازی اروند صغیر گله کرد.

وی افزود: پروژه ساحل سازی اروند صغیر چند سال است که آغازشده اما جای سوال باقی است که این پروژه چرا تعطیل شد و ادامه پیدا نکرد؟ و چه زمانی قرار است به سامان برسد؟

حجت الاسلام عادل پور انجام ندادن کار با وجود فراهم بودن امکانات را بزرگترین ظلم به نظام جمهوری اسلامی و مردم دانست و گفت: بزرگترین ظلم به نظام جمهوری اسلامی و مردم این است که امکانات وجود داشته باشد، بتوان کار انجام داد اما به خاطر دعوا و مناقشات سیاسی کار روی زمین بماند.

وی متذکر شد: جامعه از مسئولان خدمت می خواهد و امیدواریم در مسیری حرکت شود که دچار ظلم نشویم.

وی ادامه به برشماری مشخصه های دولت اسلامی پرداخت و از حفظ منزلت انسان ها، عمل کردن به قانون اساسی، رعایت عدالت و احسان به عنوان الزامات مدیریت اسلامی و پیش شرط رسیدن به دولت اسلامی یاد کرد.

امام جمعه موقت خرمشهر تقسیم یکسان موقعیت های اجتماعی و منابع کشور را مصداق مشخصه عدالت مدیریت اسلامی دانست و افزود: در مدیریت اسلامی مدیر آزاد به استفاده از هر وسیله و عمل کردن به هر روش نیست چرا که در دولت اسلامی ظلم جایگاهی ندارد.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا