یادداشت

کابینه ای پویا،علمی و کارآمد مورد انتظار ملت است/ دکتر روحانی رزومه دانشمند خوزستانی را در نظر بگیرد/ نوشتاری از سجاد خراسانی

در این روزها شاهد آن هستیم که در سایت ها،روزنامه ها و فضای مجازی ایده ها و یادداشت هایی در مورد حضور افراد در کابینه دولت دوازدهم به اشتراک گذاشته می شود که واژه کابینه را بیشتر برایمان مورد تعریف قرار داده اند.

کار،تلاش و انگیزه برای برطرف کردن مشکلات کشور اولویت و راهبردهای فراتری را میطلبد و دکتر روحانی ریاست محترم جمهور در این دوره لازم است از وزرای توانمند،شایسته،باسواد و متعهد به رای مردم استفاده کند.

وزرایی باید برگزیده شوند که رویکرد علمی،تحصیلی،مدیریتی و عملکردی آنها در جهت خواسته ها و برنامه های دولت بوده و اهل ایثار و اهل علم باشند تا به همراهی دکتر روحانی و دیگر مسئولین نظام با اهتمام و تلاشی یکپارچه کام رای دهندگان را شیرین کند.

هر جایی که علم باشد مسلما عمل و توسعه نیز گسترش پیدا میکند و با توجه به اینکه کشور ما ظرفیت های علمی و نخبگان باانگیزه و کارآمدی که رزومه آنها در میدان علم،تحصیل،مدیریت ثابت شده است را دارا می باشد به نظر میرسد حضور این چنین افراد در کابینه دولت دوازدهم عزت ملی در همه میادین را بیسگش از پیش برای کشور ما به ارمغان می آورد.

در این راستا استان خوزستان که به‌ عنوان قطب اقتصادی کشور شناخته شده و همه منابع عظیم زیرزمینی،زمینهای حاصلخیز،معادن،نفت،گاز و .. را که در خود جای داده است و از طرفی دیگر در دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور خود پای صندوق ها و رای اعتماد بی نظیر به دولت تدبیر و امید این را می طلبد که از ظرفیت و استعدادهای درخشان چهره های علمی این استان در کابینه جدید دولت استفاده شود.

دانشمند و پرفسور خوزستانی،دکتر قبادیان که عملکرد شایسته و رزومه مدیریتی ایشان برای همه مردم ایران و مردم شریف خوزستان ثابت شده است به جرات میگویم میتواند یکی از نیروهای متعهد و مخلص در کابینه جدید دولت باشد.

دکتر قبادیان از سرمایه های این نظام است و در حال حاضر معاون آموزشی و پژوهشی وزارت صنعت معدن و تجارت است.

از کارنامه تحصیلی و مدیریتی پاک ایشان در پست هایی که مشغول به انجام خدمت بوده می توانیم این نتیجه را بگیریم که دولت محترم اگر خواهان اداره کشور به طریق بهتر و محقق ساختن همه اهداف خود و آرمانهای مردم باشد،به تجارب ،تحصیلات و سوابق علمی و توانمندی دکتر قبادیان نیازمند می باشد و حضور ایشان در کابینه را باید برای ایران و خوزستان به فال نیک گرفت.

کابینه جدید جوانان را باید دریابد،
با اشاره به تفکرات و اندیشه ناب جوانان ایرانمان در راستای حرکت به سوی توسعه و قهرمانی لازم میدانم این نکته را بگویم اگر نگاهی به سابقه علمی و تحصیلیی پرفسور قبادیان در پست ها و سمت های ایشان در مدیریت های دانشگاه ها داشته باشیم، میبینیم که همواره نشاط و پیشرفت ذهنی جوانان را در حیطه کاری خود در اولویت قرار داده و رسالتش بر این باور بوده که امید به آینده و بالا بردن سطح تحصیلی برای دانشجویان و جوانان مهمترین بخشی می باشد که همگان باید از روی این ریل در راستای جهش و تحول کشور مسیرمان را ادامه دهیم.

کابینه جدید همراه و یار مجلس باشد،
با توجه به اینکه مجلس دهم،مجلس عقلانی و همسو با دولت است و اینکه پرفسور قبادیان با نماینده های مجلس ارتباط خوب و شایانی دارد و از طرفی دیگر وجودد همسر ایشان در بین نمایندگان مجلس نقطه عطفی است که میتوانم بگویم برای دولت خیر هست و برای ما خوزستانی ها برکت.

حمایت مجمع نمایندگان استان خوزستان از پرفسور قبادیان امری الزامی باشد

با توجه به نوشته هایی که در سطور پیشین عرض کردم،به طور قطع پرفسور قبادیان شایستگی وزارت را دارد و عقبه و عملکرد ایشان این حق را به همه میدهد که در این مسیر از ایشان حمایت نمایند.

مجمع نمایندگان استان خوزستان با درایت و تلاشهای خود امیدواریم پرفسور قبادیان را به بهترین نحو ممکن حمایت کنند و مطمئنا از وجود ایشان در کابینه جدید میتوان نهایت استفاده را برای ایران و بخصوص خوزستان بهرمند شویم.

در پایان همه ما انتظار داریم جناب رئیس جمهور از پرفسور قبادیان که از ارزش ها و سرمایه های این نظام است حمایت کند و سهم مردم همیشه همراه خوزستان را در کابینه دولت دوازدهم با وجود پرفسور قبادیان حفظ کند.

یا حق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا