اخبار خوزستان

پیروزی فولاد را به زهیوی تقدیم می کنم/پیاده روی تا حرم ابن مهزیار


به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی امشب پس از پیروزی تیمش در برابر گسترس فولاد تبریز اظهار کرد: پیروزی شیرینی کسب کردیم و ابتدا این پیروزی را به همه بازیکنان چه آنهایی که در زمین بودند و چه آنهایی که نبودند تبریک می گویم.

وی افزود: از همان روزی که سرمربی فولاد خوزستان شدم دنبال ایجاد نوعی حس اعتماد و وفاداری در مورد تیم بودم که خدا را شاکرم که اکنون این وضع به وجود آمده است.

پورموسوی عنوان کرد: امروز همچنین روز تولید رحیم زهیوی بود که موفق شد بعد از رهایی از بند مصدومیت برای تیم ما بازی کند و گل هم بزند. این پیروزی را به وی تقدیم می کنم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: سعی می کنیم با تلاش و تمرین بیشتر فولادی را بسازیم که هواداران ما دوست دارند آن را ببینند. خوشبختانه ما در این فصل به جوانان اعتماد کردیم و در دو بازی اخیر آنها به خوبی جواب اعتماد ما را دادند.

پورموسوی تصریح کرد: در بازی با گسترش فولاد ما در طول بازی، سرتر از حریف بودیم ولی در نهایت حق خود که همان پیروزی است را در دقایق پایانی به دست آوردیم.

وی عنوان کرد: ما در تیم خود بازیکنان جوان بی شماری داریم که کم تجربه هستند ولی من به آنها امید دارم. روی دیوار رختکن نوشته ام که «سختگیرانه شجاع باشید» یعنی باید از میادین بزرگ ترسی به دل راه ندهند.

پورموسوی گفت: من با جوان های تیم خیلی صحبت می کنم تا آنها آماده بازی های بزرگ ما در لیگ برتر بشوند. هفته قبل که در مشهد ما به اولین پیروزی خود دست پیدا کردیم به همه بازیکنان گفتم ما اول راه هستیم چرا که مغرور شدن با اولین پیروزی در لیگ برتر، قطعا در بازی های آینده ما را با مشکل مواجه می کرد.

سرمربی فولاد همچنین عنوان کرد: قبل از این بازی نیت کرده بودم که اگر پیروز از میدان خارج شویم از استادیوم الغدیر تا حرم علی ابن مهریاز اهوازی را پیاده خواهم رفت و امشب این کار را می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز امشب در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این باری با نتیحه دو بر یک به سود اهوازی ها به پایان رسید.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا