ایران و جهان

عبدولی و دادمرز فینالیست شدند/ دو نماینده در شانس مجدد


به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای مدعیان چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز شنبه در شهر تامپره فنلاند آغاز شده و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفرهایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این مرحله با نتیجه ٧ بر ۵ بهرام اف از ازبکستان را شکست داد و راهی فینال شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه ۵ بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد وی در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد، عبدولی در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.عبدولی در این مرحله نیز توانست با نتیجه ٣ بر یک، مانیش از هند را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. شربی نیازی در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خورد که البته با توجه به فینالیست شدن این حریف قرقیز، شربی نیازی هم به دیدار شانس مجدد و تلاش برای کسب مدال برنز راه یافت.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید، اما در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد. در ادامه با فینالیست شدن فرنگی کار روس، نوروزی هم به گروه شانس مجدد راه یافت تا برای کسب مدال برنز بجنگد. وی در نخستین دیدارش در شانس مجدد موفق شد با نتیجه ۶ بر ۴ ساگار از هند را شکست دهد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا