ایران و جهان

صبح چهارشنبه انجام می‌شود تالار سوره میزبان برگزاری نوبت دوم دهمین مجمع انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، بر اساس مصوبه هیات مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان همانند دوره قبل، کسانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند می‌بایست کارت شرکت در مجمع عمومی را دریافت کنند.

کارت شرکت در مجمع عمومی در ساعات اداری روزهای دوشنبه و سه شنبه سی ام و سی و یکم مردادماه در محل دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان واقع در خیابان شریعتی بالاتر از سه راهی طالقانی روبروی سینما صحرا پلاک ۱۱۸ توزیع می‌شود.

کسانی که در روزهای اعلام شده امکان حضور در دفتر انجمن را ندارند می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره  ۰۹۱۲۸۱۵۵۲۱۰ سایر اعضای انجمن روزنامه نگاران را برای دریافت کارت خود معرفی کنند.

مدیران محترم رسانه‌ها نیز با معرفی مکتوب نماینده‌ای به انجمن می‌توانند کارت اعضای انجمن شاغل در آن رسانه را دریافت و تحویل دهند.

همچنین کسانی که طی این ۲ روز موفق به دریافت کارت شرکت در انتخابات نشوند یکم شهریور و تا قبل از شروع جلسه، با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند کارت شرکت در مجمع  را دریافت کنند.

آن دسته از اعضای محترم انجمن که قصد دارند برای شرکت در انتخابات، رای وکالتی بدهند می‌بایست کارت شرکت در انتخابات را به وکیل خود تحویل دهند؛ مطابق مصوبه هیات مدیره، هر عضو پیوسته انجمن می‌تواند علاوه بر دادن رای اصالتی خود، به وکالت از ۲ عضو حائز شرایط رای در انتخابات شرکت کرده و از جانب موکلین رای خود را به صندوق بیندازد.

جلسه نوبت دوم مجمع عمومی انجمن روزنامه نگاران مسلمان به منظور انتخابات هیات مدیره و بازرسین با حضور هر تعداد از حاضرین، از ساعت ۱۰ الی ۱۳ صبح روز چهارشنبه اول شهریور و با حضور نماینده وزارت کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا