اخبار خوزستان

حادثه نشت گاز کلر در شهر دزفول مربوط به تاسیسات آبفا نیست


به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال نشت گاز کلر در شهرستان دزفول و انتقال حداقل ۱۰۰ نفر از اهالی این شهرستان به بیمارستان، برخی منابع، گاز کلر را متعلق به تاسیسات آبفای درفول اعلام کرده اند ولی آبفای استان اعلام کرد که حادثه نشت گاز کلر در شهر دزفول مربوط به تاسیسات آبفا نیست و کارشناسان شرکت آبفا خوزستان برای کمک به واحدهای امداد در محل حادثه حاضرند.

 به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مرکز فوریت های پزشکی خوزستان در این خصوص گفت: نشت گاز کلر در دزفول شنبه شب ۱۰۰ نفر را داهی بیمارستان کرد.

شهیار میرخشتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه نشت گاز کلر در دزفول اظهار کرد: ساعت ۲۱:۱۹ شنبه در پی تماس همشهریان با مرکز ارتباطات  اورژانس ۱۱۵ دزفول و گزارش بوی گاز با منشا نامشخص و مسمومیت تعدادی از شهروندان در حد فاصل بین میدان الف دزفول و میدان رودبند، با توجه به پیش بینی وسعت حادثه چهار پایگاه اورژانس شهری به محل اعزام شدند.

سید محمد محمودی نژاد مدیر فوریت های پزشکی دزفول ساعاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار مهر  در پاسخ به این سئوال که در صورت تائید شدن نشت گاز کلر منبع آن چیست، گفت: اگر این علت تائید شود منبع نشت گاز از تصفیه خانه آب قدیمی شهر دزفول کنار رودخانه است.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا