اخبار خوزستان

جلسات شورای سلامت جنوب خوزستان نیاز به نگاهی جدی تر دارد 


به گزارش خبرنگار مهر، کاظم بهردینی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای سلامت شهرهای جنوب غرب خوزستان که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، با تاکید بر اینکه جلسات شورای سلامت بایستی به عنوان جلسات اولویت دار باشد، افزود: در موضوع آب شرب شهرستان خرمشهر ما با هیچ کس شوخی یا مسامحه نداریم و به رغم کارهای انجام شده هنوز هم رضایت کاملی در ابن باره نداریم. 

وی اظهار کرد: برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت برای همه شفاف است و آنچه در این زمینه به طور جدی پیگیری و دنبال می شود موضوع درمان و سلامت عمومی جامعه است. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خرمشهر با بیان اینکه همکاری و هماهنگی نزدیک و جدی دستگاههای مرتبط در امر سلامت را برای رفع مشکلات نیاز داریم، تصریح کرد: بایستی تلاشمان به گونه ای باشد تا با انجام اقدامات عملی، مردم خروجی این جلسات را لمس کنند. 

بهردینی، بررسی دلائل عدم اجرای مصوبات شورای سلامت را خواستار شد و گفت: نباید از کنار مصوباتی که پیگیری و رفع نشده اند به سادگی عبور کنیم. 

وی افزود: همه دستگاهها اعم از شبکه های بهداشت و درمان، محیط زیست، آبفا و غیره بایستی عزم خود را در انجام صحیح، سریع و به موقع مسئولیت های محوله، به طور جدی انجام دهند. 

بهردینی، از زندگی با رفاه نسبی به عنوان خروجی جلسات برای مردم نام برد و اظهار کرد: بایستی از ظرفیت شهرستانها برای بهبود وضعیت موجود آنان بهره کافی و اصولی را ببریم.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا