اخبار خوزستان

توقف «حفاری» اهواز در مقابل «پارسیان» شهر قدس


به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم لیگ برتری فوتسال «حفاری» اهواز و «پارسیان» شهر قدس از ساعت ۱۸:۰۶ و با ۶ دقیقه تاخیر برابر یکدیگر به میدان رفتند.

حفاری اهواز که قبل از این دیدار با کسب ۹ امتیاز از ۶ بازی در رده پنجم قرار داشت، می خواست در این مسابقه خانگی با پیروزی برابر تیم پایین نشین پارسیان شهر قدس امتیازات خود را به ۱۲ برساند، اما پارسیانی ها با برنامه ریزی به اهواز آمده بودند.

در این مسابقه ابتدا حفاری ها با گل فرهاد توکلی با نتیجه یک بر صفر پیش افتادند اما شاگردان یحیی زاده که نمی خواست بازنده این مسابقه باشد، پس از دریافت این گل، قدری جلو کشید و توانست با ارائه یک بازی تهاجمی توسط آرش صابری گل خورده را به ثمر برساند تا تیم ها در گل شماری مساوی شوند.

در نهایت مسابقه با این نتیجه به پایان رسید تا با توقف حفاری اهواز در دیدار خانگی، پارسیان شهر قدس با یک امتیاز از اهواز به خانه برگردد.

با این نتیجه حفاری با ۱۰ امتیاز از ۷ مسابقه و دو رده سقوط به رده هفتم جدول رده بندی رفت و پارسیان شهر قدس با ۵ امتیاز از ۶ مسابقه و با یک رده ارتقاء به رده دهم جدول مسابقات صعود کند.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا