اخبار خوزستانتیتر دو

تشریح برنامه های هفته دولت در خوزستان/برپایی نمایشگاه هفته دولت با هدف ایجاد روحیه نشاط در مردم

به گزاش پایگاه خبری خوز ٢۴ جمال عالمی نیسی در جلسه ستاد هماهنگی “هفته دولت” که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به هفته دولت همه ساله نمایشگاهی در خصوص  دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف برگزار می شود که کارگروهی در این باره تشکیل شده که بتوان با برنامه ریزی نمایشگاهی در خور شأن استان خوزستان برپا شود.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال برنامه های فرهنگی و هنری هم برگزار می شود، افزود: هدف اصلی ما ایجاد روحیه نشاط در میان مردم است که با توجه به این امر از شخصیت های سیاسی و فرهنگی و همچنین هنرمندان دعوت به عمل خواهد آمد که با محوریت ارشاد و شهرداری و میراث فرهنگی و سازمان آب برق خواهد بود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه استان خوزستان محور شهادت و ایثار و استقامت است  از جمله مباحثی که در این جلسه مورد اهتمام قرار گرفت بحث دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان  به خصوص شهدا دولت است که قرار است در این برنامه ها هم در هفته دولت در اجرایی شود.

عالمی نیسی گفت: از دیگر کمیته ها در خصوص هفته ی دولت کمیته عمران و پروژه ها است که معمولا در هفته دولت پروژهای مختلفی اجرا می شود از جمله پروژهای ملی و استانی که بنا شده تا آمار  اطلاعات کلی و دقیق این پروژه ها بررسی شود و در چند مقطع با توجه به نوع پروژه ها از وزرا و همچنین استاندار دعوت  به عمل آید.

وی عنوان کرد: کمیته فرهنگی هنری هم در هفته دولت در نظر گرفته شده که قرار است از هنرمندان و خوانندگان کشوری و استانی  به خصوص هنر و آوازهای کلاسیک دعوت به عمل بیاید که آن روحیه نشاط و جنبه سرگرم کننده برنامه را ایجاد و همچنین قرار است این برنامه ها در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه هایی را در اختیار سازمان های مختلف قرار داده خواهد شد تا دستاوردهای که در دولت به دست آوردند و همچنین فعالیت های خود را ارائه دهند که قرار است در آخر بهترین و بدترین سازمان را از لحاظ عملکرد اعلام کنیم و از بهترین سازمان تجلیل به عمل بیاید زیرا از اهداف کلی برپایی این نمایشگاه حضور مسوولان استانی در میان مردم و ارتباط مستقیم با آنها است .

عالمی نیسی در پایان اظهار کرد : ما امیدواریم نمایشگاه امسال بتواند به خوبی دستاوردهای دولت در استان را به نمایش بگذارد و انتظار داریم صدا و سیما اطلاعات و خبرها را پوشش دهد تا هفته دولت هرچه با شکوه تر با ایجاد یک نمایشگاه خوب و با نشاط برگزارشود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا