اخبار خوزستان

برگزاری باشکوه رژه ۵ مهر با حضور سردار سلامی در آبادان


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالامیر شریفی عصر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان یکی از برنامه های محوری و اصلی ما است که روز پنجم مهر، ساعت هشت صبح در محل بلوار معلم اجرا می شود.

وی اظهار کرد: در این روز یگانهای پیاده، خودرویی و موتوری توان نظامی و اقتدار ملی را به نمایش می گذارند.

شریفی بر لزوم انجام کارهای تبلیغی و میدانی ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با در نظر گرفتن تقارن برنامه های این هفته با ایام محرم و شهدای منا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به شعار محوری «من انقلابی ام» و نظر به مفاد عنوان شده در هدف راهبرد و سیاست های اجرایی و با رویکرد گفتمانی، تبلیغی و اطلاع رسانی، تجلیلی و تکریمی و فضای مجازی روزهای مختلف هفته دولت به ترتیب زیر نامگذاری شده که نخستین روز آن که مقارن با ۳۱ شهریور ماه است روز «معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت» نامگذاری شده است.
«علم و فناوری، جوانان، سربازان»، «ولایتمداری، همبستگی ملی، دفاع همه جانبه»، «اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی و اصناف»، «بصیرت افزایی، دشمن شناسی، بیداری اسلامی، استکبارستیزی»، «رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه های صبر و مقاومت»، «سهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران» و «فرماندهان، عزت مداران، حماسه آفرینان» عنوان سایر روزهای هفته دفاع مقدس است. ستاد بزرگداشت مراسم هفته دفاع مقدس در استانها با مسئولیت استانداران و دبیری مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و با عضویت سازمان ها و نهادهای ذیربط تشکیل می شوند.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا