ایران و جهان

اف‌بی‌آی خانه رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ را تفتیش کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اداره فدرال تحقیقات آمریکا (اف‌بی‌آی) در ادامه تحقیق در مورد روابط احتمالی ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و دولت روسیه، یکی از خانه‌های رئیس سابق ستاد انتخاباتی او را تفتیش کرده است.

به نوشته روزنامه «واشنگتن‌پست»، مأموران اف‌بی‌آی ماه گذشته میلادی با ورود به خانه «پائول منافورت» در الکساندریا، این ساختمان را تفتیش کرده‌اند.

این اقدام یک روز پس از آن صورت گرفته که منافورت برای توضیح در مورد ادعای ارتباط ترامپ و مسکو، در کمیته اطلاعاتی سنا حضور یافته بود.

مأموران اف‌بی‌آی در تفتیش خانه منافورت، اسناد و مدارکی از جمله اسنادی که پیشتر او به کنگره ارائه کرده بود را با خود برده‌اند.

ترامپ که سال‌هاست روابط تجاری گسترده‌ای با روسیه دارد، از ابتدای رقابت‌های انتخاباتی، از سوی رقبایش به همدستی با مسکو متهم شده است.

افشای مطالبی چون دیدار خصوصی فرزند ترامپ با یک وکیل روس و رابطه اعضای ستاد انتخاباتی او با سفیر روسیه در واکنش، گمانه‌زنی‌ها در مورد روابط مخفی ترامپ با مسکو را تقویت کرده است.

ترامپ با رد این ادعاها، می‌گوید فشار برای پیشبرد پرونده روسیه، تلاشی است که از سوی دموکرات‌ها سازماندهی شده تا توجه افکار عمومی از شکست آن‌ها در انتخابات منحرف شود.

انتهای پیام/ق


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا