ایران و جهان

آغاز برنامه کمپین نذر مهربانی در خبرگزاری فارس+ عکس

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، کمپین نذر مهربانی جهت کمک به بیمارانی همچون عماد (کودک معروف حادثه تروریستی مجلس) و نسرین و محمد‌(خواهر و برادر بلوچ که سرطان پوست دارند) لحظاتی پیش با حضور جمعی از هنرمندان و خیرین در خبرگزاری فارس، آغاز شد.

نسرین و محمد خواهر و بردار بلوچی که اهل یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان هستند، هر دو از ابتدای تولد با سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند. وضعیت بیماریشان سبب شده پدر هر ماه همراه کودکان ۱۲ و ۱۴ ساله‌اش به تهران بیاید تا شاید پزشکان مرهمی برای زخم های فرزندانش داشته باشند. این دو کودک هر دو مبتلا به نوعی از سرطان پوست هستند و ظاهر صورتشان هم تا حدود زیادی گویای این مسئله است.

«عماد» نیز  نام کودکی است که طی ماه گذشته در تمام رسانه‌های ایران و جهان پیچید، کودک ۲ ساله‌ای که به بیماری ام‌پی‌اس مبتلا است و وقتی خانواده کودک برای با هزینه‌های سنگین و کمرشکن درمان مواجه شدند برای تامین هزینه‌هایشان روانه تهران و مجلس شورای اسلامی شدند تا شاید در آن‌جا روزنه‌ای از امید پیدا شود.

 

اما حضور «عماد» در مجلس با حملات تروریست‌های داعش مصادف شد، در آن لحظه نیز خانواده کودک دوساله نشان دادند که جان «عماد» برایشان از هرچیزی مهم‌تر است و برای نجات جان کودکشان تمام تلاش خود را بکار گرفتند، شاید در آن لحظه خانواده عماد فکر این را نمی‌کردند که تلاش‌هایشان برای نجات فرزند بیمارشان در دوربین یکی از خبرنگاران حاضر در محل حادثه ثبت شود و همین موضوع بهانه‌ای باشد برای کمک خیران و پیگیری درمان «عماد».

 اما پس از رسانه‌ای شدن وضعیت بیماری این کودکان و پیگیری‌های خبرگزاری فارس تعدادی از هنرمندان مشهور تلویزیون و خیران زیادی برای کمک به آنها اعلام آمادگی کردند.

در نهایت برآن شدیم تا در راستای رسالت خبرگزاری فارس با برگزاری مراسمی با حضور این بیماران و تعدادی از هنرمندان و خیران و تشکیل کمیپن نذر مهرمانی، مرهمی برای زخم‌ها و دردهای این بیماران باشیم.

خیران می‌توانند برای کمک های نقدی خود را برای این سه بیمار خاص به شماره کارت  « ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۰۳۰۱۸۴ بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور» واریز کنند و برای هرگونه هماهنگی با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۰۸۲۲۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا