ایران و جهان

دولت مردان مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: این هفته به دلیل شهادت رئیس جمهور وقت شهید رجایی به دست منافقین کور دل هفته دولت نامگذاری شده است، امیدواریم دولت مردان ما راه و تقواو سادگی این شهید بزرگوار را سر لوحه کار خود قرار بدهند.

امام جمعه زاهدان افزود: دولت مردان ما وظیفه دارند تا با کار مضاعف و تلاش زیاد مشکلات اقتصادی کشور و مردم را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در این چهل سال گذشته رئیس جمهورهای متعددی بر راس هیأت دولت کار کردند و تلاش های بسیاری هم شده اما در هر دولتی مشکلاتی هم وجود داشته است در این دولت هم مسئولانی هستند که با توجه به اینکه تلاش های فراوانی شده تا از تحریم های دشمن عبور کنیم اما در بهبود وضعیت اقتصادی مردم و قیمت اجناس مختلف کم‌کاری شده و مردم در معیشت خود به دچار مشکلاتی شدند.

محامی بیان کرد: امیدواریم این دولت مردان و این مسؤولان بتوانند با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هر چه زود تر این مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: در این استان با مشکلات فراوانی رو به رو هستیم و از استاندار محترم خواستاریم تا برای رفع کمبود ها تلاش بیشتری کنند و در بحث انتقال آب و ریزگردها هر چه سریع تر اقدام موثری داشته باشند و مطالبات مردم را با توان بیشتر پیگیری کنند.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: از تمام ائمه جمعه میخواهم که از تمام مسئولین نقد منصفانه داشته باشند و کمی و کاستی ها را نقد کنند، چرا که دشمنان ما بیدار هستند و با کوچکترین کوتاهی از طرف مسئولین به مردم ما ضربه می‌زنند.

وی گفت: با بیداری و هوشیاری فکر دشمنان را باید خنثی کنیم، نباید شیعه و سنی از هم جدا شوند بلکه این وحدت بین دولت و مردم و این وحدت بین شیعه و سنی میتواند تمام نقشه های دشمن را خنثی کند.

انتهای پیام/۳۱۳۹


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا