ایران و جهان

افراد زیادی به دلیل هزینه‌های زیاد جرأت رفتن به دکتر را ندارند

به گزارش خبرنگار فارس رودبار، حجت‌الاسلام حمید رهبرشاد در آئین خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته رودبار در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: تلاش و کوشش به همراه تقواپیشگی و توسل به خداوند متعال گره بسیاری از مشکلات را می‌گشاید.

وی عدم تقواپیشگی را دلیل بسیاری از گره‌افکنی‌ها و چالش‌ها برشمرد و افزود: بسیاری از چالش‌های زندگی براثر عدم تقواپیشگی، توجه به عنایت خداوند و تمسک به ائمه اطهار (ع) به وجود می‌آید و افرادی عزتمند شدند که یک‌لحظه از یاد و خاطر خداوند غافل نشدند.

امام‌جمعه موقت رودبار با استناد از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر موفقیت انقلاب در گام دوم انقلاب بیان کرد: چهل سال اول انقلاب را با دست‌های خالی شروع کردیم و اکنون یکی از قدرت‌های برتر دنیا هستیم و یقیناً در گام دوم انقلاب با این اقتدار، به جایگاه رفیع‌تری دست خواهیم یافت.

رهبرشاد با بیان اینکه معیشت و اقتصاد دغدغه اصلی مردم است، گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، طلاق‌ها، اعتیاد و غیره نشأت گرفته از مشکلات اقتصادی و اشتغال است.

وی با اشاره به گرامیداشت روز پزشک بیان کرد: ابوعلی سینا یکی از افتخارات جهان هستند و در بسیاری از علوم دستی توانا داشت.

امام‌جمعه موقت رودبار با اشاره به دغدغه مندی پزشکان در خصوص نجات جان افراد گفت: پزشکان در کنار توجه به مسئله درآمدی، نگاه مهربانانه‌تر به بیماران و افراد مستمند داشته باشند و بسیاری از افراد به خاطر نداشتن بنیه مالی جرات رفتن به دکتر و مراکز درمانی را ندارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا