ایران و جهان

کامیاب: باج ندادم؛ شدم مدیر ضعیف!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حیدرعلی کامیاب بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر انتقاد سازنده نزد اصحاب رسانه، اظهار داشت: نقد با هجمه و تخریب متفاوت است که برخی متأسفانه گاهی این دو را باهم اشتباه می‌گیرند یا اغراض خاصی را در فضای مجازی دنبال می‌کنند؛ کسانی که معمولاً جزو اصحاب واقعی رسانه نیز نیستند.

مقام عالی ورزش و جوانان فارس درعین‌حال بابیان اینکه امروز در استان چند گروه داریم که هجمه‌هایی را علیه اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌دهند، گفت: کسانی که به‌جای نقد سازنده در فضای مجازی به اداره کل ورزش و جوانان هجمه می‌کنند یا دنبال پست هستند یا از ما باج می‌خواهند!

کامیاب افزود: یکی از همین افراد به‌ظاهر منتقد چندی پیش به اداره آمده بود و تقاضای پُست یکی از معاونت‌ها را می‌کرد؛ زمانی که ما به او جواب رد دادیم رفت در فضای مجازی علیه ما مطلب منتشر کرد.

وی ادامه داد: شخص مذکور تا قبل از این جریان بنده را حدود ۴ سال به‌عنوان مدیر جهادی معرفی می‌کرد اما وقتی به او پُست ندادیم به‌یک‌باره تبدیل به مدیر ضعیف در فضای مجازی شدم! کسی که ظاهراً برای خودش امتی است و به‌جای من، خود را ما می‌داند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: گروهی هم هستند که جایی در ورزش ندارند و خواسته‌های نامعقولی و غیرقانونی دارند که نمی‌توان تن به آن‌ها داد.

کامیاب با اشاره به گفت: قبل از اینکه مدیرکل شوم، نخستین اتفاقی که افتاد در مورد نقشه یک باشگاه بود که توسط کارشناس ما کارشناسی شد و همین کسی که از ما انتقاد می‌کرد، به کارشناس ما ۱۵ میلیون پول داده بود. ما نیز وقتی مطلع شدیم، کارشناس مذکور را اخراج کردیم و باشگاه را پلمب.

وی اضافه کرد: از زمانی که مقابل این کار غیرقانونی ایستادیم، بنده آدمِ بد ورزش فارس شدم و آن شخص نیز ما را مورد هجمه و انواع توهین‌ها قرار می‌دهد.

این مقام مسؤول درعین‌حال بابیان اینکه کارهای تخریبی افراد مغرض اثری بر مدیریت وی نخواهد گذاشت، افزود: به استاندار فارس نیز گفته‌ام که گرفتاری‌های ما زیاد است و نمی‌توانیم وقت خود را صرف افراد مغرض کنیم؛ افرادی که به‌ظاهر منتقد هستند اما حقیقتاً جزو اصحاب رسانه محسوب نمی‌شوند.

کامیاب خواستار ایجاد یک کانال خاص اصحاب رسانه و مدیران ورزش شد و گفت: ما باید خودمان به همراه دلسوزان ورزش یک کانال و کمپین داشته باشیم تا سره از ناسره جدا شود.

وی افزود: در این کانال، اصحاب رسانه از ما انتقاد کنند و هیچ اشکالی ندارد چراکه باید پاسخگو باشیم.

پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با مدیرکل ورزش و جوانان پیرامون مشکلات ورزش استان، پایان‌بخش این نشست بود.

انتهای پیام/۷۶۰۱۸


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا