ایران و جهان

ویزیت رایگان ۴۷۰۰ نفر توسط بسیج جامعه پزشکی قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد سالاری عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان خدمات در چهار ماهه نخست امسال از طریق اعزام هفتگی هفت تیم پزشکی عمومی و تخصصی ارائه شده است.

وی افزود: تحویل داروهای مورد نیاز و انتقال بیماران به مرکز استان جهت ادامه مراحل درمانی از دیگر خدمات بسیج جامعه پزشکی قشم در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی جامعه هدف به شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: عملیات احداث ۱۳ باب خانه برای مددجویان کمیته امداد نیز آغاز شده است.

سالاری ادامه داد: ۷۵۰ میلیون ریال از اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط سپاه تامین می شود و باقی‌ مانده آن از طریق جذب مشارکت‌های مردمی و خیران تکمیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به صورت هفتگی با همکاری اصناف در بین خانوارهای مستضعف شهر و روستایی توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با اشاره به نقش سپاه در محرومیت زدایی از جزیره قشم، بیان کرد: همچنین یک کارگاه دوخت لباس محلی برخوردار از هشت دستگاه چرخ خیاطی با اشتغال‌زایی برای هشت نفر در روستای سلخ تاسیس شده است.

وی از افتتاح کارگاه خیاطی جزیره هنگام در روزهای آتی خبر داد و گفت: این کارگاه با چهار چرخ خیاطی تجهیز و برای هشت نفر ایجاد اشتغال می کند.

سالاری ادامه داد: مرمت و بهسازی پنج مدرسه نیز توسط تیم‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره بسیج دانش آموزی در قالب طرح هجرت پیش از بازگشایی مدارس به سرانجام می رسد.

وی گفت: از ابتدای امسال ۱۳۲ بسیجی در قالب سه گروه اردویی به مشهد مقدس مشرف شده و اعزام گروه های راهیان نور نیز از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با انتقاد از برگزاری آیین گرامیداشت یاد شهدای پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران در دو نقطه مختلف، افزود: این فاجعه بر فراز جزیره هنگام رخ داده است.

وی تصریح کرد: در ۱۲ تیرماه نیز باید محل واقعی شهادت مسافران این پرواز گلباران شود و مراتب اعتراض خود را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اعلام کرده ایم.

این مقام مسوول ادامه داد: انتظار است اصحاب رسانه در تحقق این مطالبه عمومی مردم شهرستان قشم نقش آفرینی کنند. 

وی اظهار داشت: امروزه تلاش برای امید بخشی در جامعه مهم‌ترین رسالت اصحاب رسانه به شمار می‌رود.

سالاری تعامل دو سویه خبرنگاران و مسوولان را یک ضرورت برشمرد و افزود: در همین راستا طی دو هفته آتی دفتر فضای مجازی و بسیج رسانه قشم فعالیت خود را آغاز می‌کند.

سلاح و رسانه دو مولفه قدرت‌اند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ارگان نیز گفت: رسانه ها در جامعه از جایگاه تحول آفرینی برخوردار هستند.

حجت الاسلام امید درویشی ادامه داد: صدور انقلاب اسلامی به تمام دنیا با وجود رسانه ای قوی و انعکاس تحلیل‌های صحیح ممکن است.

وی از سلاح و رسانه به عنوان دو مولفه قدرت یاد کرد و افزود: کشور به لحاظ برخورداری از تسلیحات نظامی در شرایط ایده عالی قرار دارد و باید تلاش در راستای حل مشکلات حوزه رسانه تقویت شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا