ایران و جهان

هیچ تیمی تسویه حساب نکرده است/ یکشنبه تصمیم گیری خواهیم کرد


به گزارش خبرنگار مهر، ۱۵ مردادماه آخرین مهلت تیم‌ها برای اعلام آمادگی حضور در رقابت‌های لیگ برتر والیبال بود اما تا به امروز به گفته رئیس سازمان لیگ، هیچ یک از تیم‌ها مسائل مالی فصل گذشته خود راتسویه حساب نکرده‌اند.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تسویه حساب تیم‌های والیبال گفت: متأسفانه تا به امروز هیچ یک از تیم‌ها تسویه حساب نکرده‌اند، شاید آنها با بازیکنان خود تسویه داشته باشند اما به فدراسیون رسما چیزی اعلام نشده است. تسویه حساب آنها با فدراسیون نیز انجام نشده است. به غیر از تیم‌های صعود کننده از دسته یک به رقابت‌های لیگ برتر، سایر تیم‌ها تسویه‌ای انجام نداده‌اند.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: ۱۵ مرداد آخرین مهلت تیم‌ها برای تعیین تکلیف بود که هیچ اتفاقی صورت نگرفت. روز یکشنبه در فدراسیون به همراه افشین داوری جلسه‌ای خواهیم داشت و در این زمینه تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: نمی‌توانیم مهلتی به تیم ها بدهیم، مگر آنکه آنها از بازرسی کل کشور نامه‌ای ارائه دهند. اگر وضعیت به همین روال پیش برود، ممکن است مسابقات لیگ را برگزار نکنیم یا حداقل با ۶ و حداکثر با ۱۲ تیم مسابقات را آغاز کنیم. در این زمینه روز یکشنبه تصمیم خواهیم گرفت.

پورحسن درباره وضعیت تیم پیام نیز گفت: این تیم سال گذشته با وایلد کارت در رقابت‌ها حضور داشت. این تیم مجوز حضور برای رقابت‌های فوتبالی داشته، همچنین یک سال از تاریخ آن نیز گذشته بود. اگر این تیم بتواند مجوز حضور در والیبال را به دست آورد، مشکلی برای شرکت در لیگ را نخواهد داشت.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: اگر تیمی از حضور در مسابقات انصراف دهد، باشگاه ارومیه در اولویت نخست برای جایگزینی حضور دارد، در غیر این صورت به دسته یک سقوط خواهد کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا