ایران و جهان

هدف خبرنگار خدمت باشد نقش انبیا را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، عباس توکلی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: دشمنان اسلام نظام علیه جمهوری اسلامی فتنه‌گری می‌کنند و با القاء فرهنگ غلط در بین جوانان تلاش می‌کنند، خبرنگاران با توجه به نقشی که دارند باید این فتنه‌ها را خنثی کنند.

فرماندار چادگان ضمن تبریک روز خبرنگار عنوان کرد: این روز بزرگی برای همه ماست، باید از همه خبرنگاران حمایت شود چون در عرصه فرهنگی و در توسعه شهرستان نقش به‌سزایی دارند.

وی تصریح کرد: فرمانداری همکاری‌های لازم را در راستای پیشرفت شهرستان با اصحاب رسانه دارد، از خبرنگاران نیز انتظار می‌رود واقعیت‌های شهرستان را منعکس کنند تا مردم از نظام دلسرد نشوند.

توکلی مسؤولیت خبرنگاران را خطیر عنوان کرد و گفت: اگر هدف خبرنگار خدمت باشد، نقش انبیا را دارد چون قلم یک خبرنگار توأم با آگاهی است و این امر باعث وحدت و همدلی می‌شود.

مجتبی باباجانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان در ادامه این برنامه عنوان کرد: این اداره آمادگی دارد تا با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مسؤولان ادارات شهرستان ضمن کمک به توسعه و پیشرفت شهرستان همدلی و همبستگی بین اصحاب رسانه و مجریان ادارات را برقرار کند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران باید حافظ قلم و بیان خود باشند و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در شهرستان تلاش کنند تا مردم از مسائل روز شهرستان مطلع شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/م۲۰/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا