ایران و جهان

مهندسی معکوس سه محصول وارداتی صنعتی در دانشگاه آزاد اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، اسحق رسولی در هفدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: مهندسی معکوس سه محصول وارداتی صنعتی، تجاری‌سازی ۱۲محصول دانش‌بنیان و ایجاد یک شرکت دانش‌بنیان جدید در زمینه چراغ روشنایی هوشمند را از اقدامات ارزش‌آفرین این دانشگاه است.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز جامع مشاوره، فعال‌سازی کرسی‌های نظریه‌پردازی، راه‌اندازی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی، راه‌اندازی آکادمی ورزشی فرهیختگان، تبدیل مزرعه حسن باروق به مزرعه دانش‌بنیان و گردشگری سبز و مهندسی معکوس سه محصول وارداتی صنعتی در مراکز تحقیقاتی دانشگاه از دیگر طرح‌های تحولی و ارزش‌افزا است.

اسحاق رسولی بیان داشت: تحقق اهداف و برنامه‌های بودجه سال‌جاری با‌ همدلی، هم‌افزایی و کار جهادی امکان‌پذیر است و همه ما در سطح واحدهای استان باید برای عملیاتی‌شدن آن تلاش کنیم.

وی به اهمیت مدیریت یکپارچه در دانشگاه آزاد اسلامی در قالب بودجه اشاره‌ کرد و تصریح کرد: سیاست‌های انسجام‌بخشی و یکپارچه‌سازی که از سوی سازمان مرکزی اعمال می‌شود با تدابیر و تلاش‌های اثربخش واحدهای دانشگاهی، زمینه‌ساز موفقیت‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ارزش‌های کلیدی در برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشگاه را در سه محور مساله‌گرایی، نوآوری و تعالی معنوی عنوان و تاکید کرد: اهداف کلان دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی، حرکت به سمت ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، توسعه کارآفرینی و فناوری، تنوع‌بخشی خدمات و ارزش‌آفرینی‌های جدید دانشگاه است.

رسولی ادامه داد: تعالی‌ بهره‌وری با پی‌گیری طرح‌های تحولی و بهبود مستمر در همه واحدهای دانشگاهی استان و معاونت‌ها، اصلی‌ترین راهبرد برای تحقق اهداف و برنامه‌ها و کیفیت‌بخشی دانشگاه است.

وی گفت: مسؤولیت اجتماعی واحدهای اردبیل در زمینه توسعه دانش‌بنیان، صنعت گردشگری، نقش‌آفرینی در بهبود نظام سلامت استان و تقویت کشاورزی دانش‌محور در استان است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۶۶۶


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا