ایران و جهان

مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته وقایع و رخدادهای مختلفی در چهارمحال و بختیاری به‌وقوع پیوست که در ردیف مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته خبرگزاری قرار گرفت.

مهم‌ترین اخبار خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری در روزهای گذشته شامل غرق شدگی‌های پی در پی در منابع آبی این استان، ریزش غار یخی چما و مرگ یک گردشگر و… هستند.

*  احتمال افزایش قیمت خرید تضمینی گندم/ کشاورزان گندم را به دلالان نفروشند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از احتمال افزایش قیمت خرید تضمینی گندم از سوی دولت خبر داد و گفت: مابه التفاوت قیمت گندم خریداری شده از کشاورزان در سال‌جاری پس از تصویب قیمت جدید به آن‌ها پرداخت می‌شود.

*  کشف زمین‌خواری ۵۵ میلیاردی در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش ۵۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در شهرستان شهرکرد خبر داد.

*  دو  کشته و مصدوم در پی ریزش غاریخی چما

رئیس جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در پی شکستن یخ‌های بخشی از دیواره غار یخی چما یک گردشگر جان خود را از دست داد و یک گردشگر نیز مصدوم شد.

*  ۶ کشته و مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته

حوادث رانندگی روز گذشته در چهارمحال و بختیاری پنج مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

*  دو فوتی و ۶ مصدوم در تصادفات جاده‌ای

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از وقوع دو حادثه رانندگی خبر داد و گفت: این حوادث ۲ فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

*  آتش به جان علفزارهای غرب شهرکرد افتاد

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: به علت وقوع دو مورد حریق در علفزارهای ناحیه غرب شهرکرد که در دو نقطه جداگانه به‌وقوع پیوست بخشی از کشت‌زارها و علف‌های هرز این منطقه دچار حریق شدند.

*  استخر کشاورزی ۲ نفر را به کام مرگ کشاند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از غرق شدن نوجوان ۱۲ و جوان ۲۵ ساله در استخر کشاورزی خبر داد و گفت: این ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

*   تذکر جدی استاندار به مدیرکل حج و زیارت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از همین جا به مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری تذکر جدی می‌دهم اگر بخواهد اینگونه به زوار اربعین و عتبات عالیات خدمت ارائه دهد باید فکری به حال خودش کند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۰/م


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا