ایران و جهان

مهمترین تفاوت استراماچونی با شفر/ استقلال از شرایط قبل بهتر است

بهروز پرورش خواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعطیلات زیاد این فصل به سود استقلال و سایر تیم هایی است که تغییرات زیادی داشتند و آبی پوشان باید بابت طولانی شدن تعطیلات خوشحال باشند.

وی اضافه کرد: در این تعطیلات بازیکنان جدید وقت بیشتری برای تطابق و هماهنگی دارند و باعث می شود با آغاز فصل، این تیم ها عملکرد بهتری داشته و در هفته های ابتدایی امتیازات کمتری از دست بدهند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نحوه تمرینات این تیم و عملکرد استراماچونی گفت: تفاوت های سرمربی جدید و قبلی استقلال تنها در سن و سال آنها نیست. این دو تفاوت‌های زیادی با هم دارند که فاحش‌ترین آنها دوری استراماچونی از حاشیه و تمرکز روی تمرینات تیمش است.

پرورش خواه ادادمه داد: شفر بیشتر به جای این که روی تمرینات تیم، عملکرد بازیکنان و تیم های رقیب تمرکز داشته باشد، در فضای مجازی فعالیت می کرد و تمرکزش روی حاشیه ها بود. اما استراماچونی با دوری از حاشیه ها و مصاحبه های غلو انگیز و وعده دادن و زمان خریدن، روی تیمش تمرکز دارد و این برگ برنده او می باشد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص پیش بینی اش از مدعیان قهرمانی فصل آینده گفت: تا مسابقات آغاز نشود نمی توان چنین پیش بینی داشت. اما می توانم با اطمینان بگویم استقلال نسبت به فصل قبل شرایط بهتری خواهد داشت. 


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا