ایران و جهان

مشکلات بدون همراهی مردم حل نمی شود/تولید انرژی با آزاد شدن ظرفیت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان در گردهمایی بزرگ سمن‌های آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید باور داشته باشیم مشارکت مردم،  باور و اعتماد همراه با علم می تواند مشکلات را حل کند و اگر مردم، پشت مسوولان نباشند هیچ مشکلی حل نمی شود.

وی افزود: مردم یک قدرت و ظرفیت هستند و باید مدیران ما بدانند اگر این توانمندی آزاد شود می تواند انرژی تولید کند و مشکلات کشور را حل کند.

پزشکیان ادامه داد: خیال می کنیم با پول و منابع مالی می توان مشکلات را حل کرد ولی غافل از آنیم که راه حل رفع مشکلات همین مردم هستند و اگر با مردم باشیم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت که نتوانیم رفع کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اظهار داشت: مردم به دنبال زندگی با عزت در این کشور هستند و باید از مردم کمک بگیریم تا راه حل پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند از مدیران استان‌ها خواست: در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های استانی از توان سازمان‌های مردم نهاد استفاده کنند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید باور کنیم که این مردم هستند که جامعه را می سازند و اگر می خواهیم دولت، دین، مذهب و ولایت پایدار بماند باید با همکاری مردم مشکلات را رفع کنیم.

وی تاکید کرد: به عنوان نمایندگان مردم باید این تشکل ها را باور کرد و اگر سازمان های مردم نهاد نباشند دولت نمی تواند مشکلاتش را حل کند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا