ایران و جهان

قدردانی دانشجویان از قاطعیت «قاضی مسعودی» در مبارزه با مفاسد/ قوه قضائیه از قضات سالم تقدیر کند

حسین اخگرپور فعال دانشجویی و عضو هیئت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به برخورد قاطع قاضی مسعودی مقام با مفسدان اقتصادی گفت: آقای رئیسی! از شما درخواست داریم از قضات سالم و قاطع مانند قاضی مسعودی حمایت مضاعفی داشته باشد زیرا وجود چنین قضاتی برای دستگاه قضا لازم است.

وی ادامه داد: باید قضات قاطع و سالمی مانند قاضی مسعودی به مردم و جامعه معرفی شوند. مسلما حضور چنین قضاتی در دستگاه قضا می‌تواند در ریشه‌کن کردن مفاسد اقتصادی  تاثیر به سزایی داشته باشد.

این فعال دانشجویی یادآور شد: دانشجویان از قضات قاطع و سالم در دستگاه قضا حمایت خواهند کرد. خواسته ما هم از چنین قضاتی این است که بدون توجه به فشارها و هجمه‌ها مقتدرانه به وظیفه خود عمل کنند.

اخگرپور با بیان اینکه امثال قاضی مسعودی‌ها به عنوان الگو باید به مردم معرفی شوند، تصریح کرد:‌ قضات سالم و قاطع که در بحث مبارزه با فساد اقتصادی فعال هستند،‌ باید مورد حمایت و تقدیر قرار گیرند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه امید مردم به قوه قضائیه بسیار بالا رفته است، خاطرنشان کرد: امثال قاضی مسعودی‌ها در افزایش این امید نقش جدی دارند پس باید مورد حمایت و تقدیر هم قرار بگیرند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا