ایران و جهان

دومین رویداد استارت‌آپ صنایع کوچک کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیژن کردستانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: دومین رویداد سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها با  محوریت صنایع کوچک (دموشو) در کرمانشاه و در تاریخ ۱۶ مردادماه در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: این رویداد با حضور سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و صندوق‌های سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد و هدف آن بسترسازی برای تجاری‌سازی ایده‌های نوین است.

وی با بیان اینکه رویداد «دموشو» بخش‌های مختلفی دارد، تاکید کرد: این بخش‌ها شامل ارائه استارت‌آپ‌ها به سرمایه‌گذاران و صنعتگران، اعطای تسهیلات به استارت‌آپ‌های برتر، برگزاری جلسات B2B، رونمایی از قراردادهای تجاری و… است.

به گفته کردستانی، این رویداد با محوریت صنایع کوچک از جمله صنایع فلزی، شیمیایی، پزشکی و سلامت، غذایی، رایانه، برق و الکترونیک، خدمات، خوشه‌های صنعتی، بسته‌بندی و صنایع‌تبدیلی و… برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: نخستین رویداد استارت‌آپی صنایع کوچک کرمانشاه نیز چندی قبل در استان برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی صاحبان ایده مواجه شد.

کردستانی معتقد است، شناسایی استارت‌آپ‌های برتر می‌تواند به حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، نواحی و شهرک‌ها و خوشه‌های صنعتی کمک کند.

انتهای پیام/پ


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا