ایران و جهان

تحویل ۷۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به مددجویان سیل‌زده خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، صبح امروز در حاشیه بازدید از مجموعه اقدامات گروه‌های جهادی کمیته امداد در مناطق سیل‌زده دشت‌آزادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع در استان خوزستان با توجه به سیل عجیبی که اتفاق افتاد، به لطف خدا و با همت مردم اتفاقات خوبی رغم خورد.

وی افزود: ۷۰۰ واحد احداثی و ۱۲۰۰ واحد تعمیری در برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) است؛ گمان میکنم واحدهای تعمیری و تعدادی از واحدهای احداثی تا پایان شهریور ماه سال جاری تکمیل شود؛ مجموع ۷۰۰ واحد احداثی برای مددجویان نیز تا پایان امسال به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، عنوان کرد: در کل کشور ما در تفاهم نامه‌ای که با سازمان برنامه و بودجه داریم ۱۷ هزار واحد برای ۳ استان محروم در نظر گرفتیم و تفاهم نامه‌های دیگری با سپاه و بنیاد مسکن نیز داریم.

وی افزود: در مجموع، تفاهم نامه‌های در حال انجام با موانع و مشکلاتی مواجه می‌شود که شامل افزایش قیمت‌ها در سال ۹۷ بود که به همین دلیل تغییراتی در تفاهم نامه‌ها صورت گرفته است.

بختیاری گفت: تمام پروژه‌های احداثی و تعمیری فعال است؛ در هر زمینه‌ای که کمیته امداد ورود کرده است در ابتدا بزرگ‌ترین حامی خود مردم بوده‌اند و دولت نیز همکاری‌ها خوبی داشته است.

وی افزود: تمام تعهدات در زمان رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به صورت ۱۰۰درصدی عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن بازدید از روند پروژه‌های گروه‌های جهادی و افتتاح اولین خانه احداثی سیل‌زدگان در خوزستان، نماز عید قربان را با اهالی روستای بنده که از توابع دشت‌آزادگان است به جا آورد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا