ایران و جهان

بسته خبری ورزشی| فعالیت ۲۷ مدرسه فوتبال و فوتسال بدون مجوز در یزد / یزد، میزبان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، بسته خبری ورزشی این هفته، رخدادهای ورزشی رشته‌های مختلف را اطلاع رسانی می‌کند.

تثبیت جایگاه اولی گلساپوش یزد

تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با برتری چهار گله در مقابل تیم شهریار ساری، جایگاه خود را در صدر جدول لیگ فوتبال ساحلی کشور حفظ کرد.

تیم فوتبال شهید قندی یزد با ۸ بازیکن جدید قرارداد بست

تیم فوتبال شهید قندی یزد برای آمادگی بهتر در لیگ دو فوتبال کشور با ۸ بازیکن جدید قرار امضا کرد.

دعوت از ۶ بازیکن یزدی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی

حمید بهزاد پور، محمدعلی مختاری، سید علی ناظم، مهدی شیرمحمدی از تیم گلساپوش و سعید پیرامون و هادی فرهمند از تیم ایفا اردکان به تیم ملی دعوت شدند.

برترین‌های مسابقات شطرنج استان یزد معرفی شدند

مسابقات شطرنج قهرمانی استان به مدت چهار روز با حضور ورزشکاران برتر مناطق مختلف در خانه شطرنج یزد برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

کسب ۱۰ مدال طلا توسط کاراته کاران بافقی‌ها از مسابقات کشوری

دختران بافقی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو ۱۰ مدال طلا از آن خود کردند.

تیم والیبال هنرستان چمران یزد نایب قهرمان ایران شد

تیم والیبال هنرستان چمران یزد که به نمایندگی از مدارس استان در پیکارهای کشور شرکت کرده بود، برای نخستین بار نایب قهرمان ایران شد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۳۱ تیم والیبال دانش آموزان پسر سراسر کشور به مدت یک هفته در شهر اردبیل برگزار شد بازیکنان چمران با شکست حریفان به مسابقه پایانی راه یافتند که در مسابقه نهایی تیم هنرستان چمران یزد به رغم شایستگی مغلوب تیم قزوین شد و نایب قهرمان سی و ششمین دوره پیکارهای والیبال دانش آموزان کشور را کسب کرد.

مشخص شدن کادر فنی تیم فوتبال یزد لوله

سرپرست تیم فوتبال یزد لوله گفت: با صلاح دید هیات مدیره باشگاه، اعضای کادر فنی این تیم برای حضور در لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل ۱۳۹۸ مشخص شدند.

آغاز اردوی آمادگی تیم فوتبال شهید قندی یزد در تهران

اردوی آمادگی این تیم برای حضور در پیکارهای قهرمانی لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور در زمین مجموعه ورزشی بانک ملی در تهران آغاز شد.

راه‌یابی تیم گلبال نابینایان یزد به لیگ کشور

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان یزد گفت: برای نخستین بار تیم گلبال آقایان این استان در رده بزرگسالان به لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور راه یافت که اعضای این تیم را محمدرضا خوشی، مهدی شمس‌الدینی، حامد علمدار، محمدرضا شحنه و احسان نادری تشکیل می‌دهند.

یزد، میزبان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا

برای نخستین بار مسابقات آسیایی کاراته در سبک شوتوکان در ۲ بخش آقایان و بانوان در اواسط مرداد ماه سال جاری در سالن ۹ دی دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

۲۸ مربی فوتبال یزد دوره پیشرفته دانش‌افزایی را سپری کردند

نخستین دوره پیشرفته دانش‌افزایی ۲۸ نفر از مربیان فوتبال پایه استان یزد ورزشگاه شهید نصیری یزد پایان یافت.

شهردار یزد سرپرست هیات تکواندو استان شد

مسئول روابط عمومی هیات دوومیدانی یزد گفت: سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی کشور در حکمی جمال الدین عزیزی بندر آبادی را به سرپرستی هیات استان منصوب کرد.

فعالیت ۲۷ مدرسه فوتبال و فوتسال بدون مجوز در یزد

رئیس کمیته جوانان هیات فوتبال استان یزد گفت: هم اکنون ۲۷ مدرسه فوتبال و فوتسال بدون کسب مجوز در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه، اشکذر و تفت فعالیت دارد.

دعوت از چهار دونده یزدی به اردوی تیم ملی

فاطمه محیطی زاده، ساناز امیری پور، مصطفی جمشید زهی و حامد حسنی به اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان این رشته دعوت شدند.

سه کاراته‌کای یزدی به اردوی تیم استعدادهای برتر دعوت شدند

دبیر هیات کاراته استان یزد از دعوت علیرضا رفیعی، سید شایان سالاری مقدم و محمدرضا حاجی یوسفی به دومین اردوی تیم استعدادهای برتر کشور خبر داد.

دعوت از کماندار یزدی به اردوی تیم ملی

از سوی کادر فنی، رضا شبانی در رشته ریکرو تیراندازی با کمان به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

آغاز جشنواره مدارس فوتبال یزد با رقابت ۲۵۰ نونهال

جشنواره مدارس فوتبال سال ۱۳۹۸ یزد با حضور ۲۵۰ نفر از نونهالان پسر استان در زمین شماره یک فوتبال ورزشگاه شهید نصیری این شهر آغاز شد.

دعوت از بانوی یزدی به اردوی تیم ملی دوومیدانی

رئیس هیات دوومیدانی استان یزد گفت: فاطمه خدایی از بانوان فعال این رشته به اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

انصراف پیام کویر اردکان از حضور در لیگ فوتبال ساحلی کشور

رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم پیام کویر اردکان انصراف خود را از حضور در پیکارهای فوتبال ساحلی قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام کرد.

قهرمانی اِپه ایست یزدی در مسابقات شمشیربازی آزاد کشور

در مسابقات آزاد اپه کشور در سالن شهید کلاهدوز تهران، حسین جعفری شمشیرباز یزدی در حضور همه مدعیان بر سکوی نخست ایستاد.

در این رقابت‌ها که با حضور همه مدعیان اپه ایران و با حضور ۷۶ اپه ایست از سراسر کشور برگزار شد پس از حسین جعفری که مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد، محمد اسماعیلی از زنجان دوم و محمدرضا وثوقی از اردبیل و محمد رضایی از اصفهان مشترکاً سوم شدند.

مربی و بازیکن یزدی در تیم ملی اسکواش

محمد حسین جعفری ندوشن به عنوان مربی و سید ضیا کاشانی به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی، کاروان ملی پوشان اسکواش در رقابت‌های غرب آسیا را همراهی می‌کند.

۱۲ مورد از اماکن ورزشی اخطار پلمب گرفتند

فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد گفت: ۱۲ مورد از امکان ورزشی هفته اخیر اخطار پلمب گرفتند و اگر برای تکمیل مدارک مورد نیاز جهت اخذ مجوز اقدام نکنند پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/۹۰۰۱۳


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا