ایران و جهان

بخشودگی جرائم بیمه‌ای واحدهای تولیدی طبق مصوبه هیأت وزیران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی عصر امروز در پنجمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرکت‌های تولیدی و خدماتی می‌توانند با مصوبه جدید هیأت وزیران از بخشودگی جرائم بیمه‌ای با مصوبه این ستاد بهره‌مند شوند، گفت: در صورتی که جرایم این واحدها مربوط به قبل از تاریخ ۲۹/۱۲/۹۶ باشد می‌توانند در مورد پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی براساس مدارک با سازمان تأمین اجتماعی توافق کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهلت اجرای این مصوبه تا پایان شهریورماه است؛ مشمولان واحدهای تولیدی و خدماتی برای استفاده از این مصوبه به سازمان جهادکشاورزی و صمت مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه تسهیلات بخش رونق و بند الف تبصره ۱۸ برای اولین‌بار در بحث بازسازی و نوسازی اصناف ۲۷ طرح در بخش سرمایه در گردش و سرمایه ثابت با اعتباری بالغ بر ۷۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مصوب شد؛ همچنین ۱۶ طرح در بخش صنعت و معدن به مبلغ ۲ میلیاردتومان در بحث بازسازی مصوب شد.

منزوی اضافه کرد: در بخش کشاورزی ۳۸ طرح به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مصوب و واحدهای تولیدی به بانک‌های عامل جهت تکمیل پرونده معرفی شدند؛ امیدواریم با راه‌اندازی این طرح‌ها شاهد رونق در بخش تولید باشیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار داشت: طبق مصوبات جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اشتغال‌زایی طرح‌های سرمایه ثابت ۳۵ نفر، تثبیت اشتغال و سرمایه در گردش یک‌هزار و ۲۰۰ نفر و بند الف تبصره ۱۸، ۱۴۵ نفر است.

انتهای پیام/۶۸۰۲۶/م


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا