ایران و جهان

انتظار ۲۰۰ زوج نیازمند برای دریافت جهیزیه در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج انجام می‌شود، افزود: ۱۵۰ زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی در قالب این سرفصل مهم خدماتی طی امسال راهی خانه بخت شدند.

وی ادامه داد: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت این نهاد از سرفصل‌های مهم حمایتی در کمک به ترویج ازدواج آسان است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه اولویت ارائه هر نوع خدمت به مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم و کم برخوردار است، افزود: هم‌اکنون حدود ۲۰۰ زوج تحت حمایت این نهاد پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

وی با دعوت از مشارکت خیران برای تأمین کمک‌هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: خیران می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا نصب نرم‌افزارهای سکه و سنا و یا مراجعه به سایت www.emdad.ir زمینه ازدواج زوج‌های جوان نیازمند را فراهم کنند.

الهی راد اظهار کرد: زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد که فاقد شغل و دارای مهارت هستند، علاوه بر دریافت کمک‌هزینه ازدواج، از تسهیلات اشتغال‌زایی نیز بهره‌مند‌می شوند.

وی یادآور شد: کمیته امداد خراسان شمالی برای ازدواج مجدد بانوان نیز علاوه بر پرداخت کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن، اشتغال، فرهنگی و درمانی نیز ارائه می‌کند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا