ایران و جهان

اقتدار امروز ایران، اسرائیل و آمریکا را متحیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه­‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دوران مشروطه اظهار کرد: سرگذشت پیشینیان تجربه و درسی است که باید فراگرفت تا تجربه‌های تلخ دوباره تکرار نشود، بر این اساس پس از پیروزی انقلاب مشروطه قرار شد که حکومت اسلامی شکل گیرد اما روشنفکران غرب‌زده خواستار دولت دموکرات مشروطه بودند.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بابیان اینکه نفوذی‌­ها انقلاب مشروطه را تحریف کردند گفت: جوانان حوزه و دانشگاه تاریخ گذشته ایران را مطالعه کنند و از شرایط کشور در جنگ جهانی اول و دوم آگاه باشند.

وی افزود: فلسفه توصیه و تأکید رهبری معظم انقلاب مراقبت از نفوذی‌ها است و توصیه امام راحل  به ملت بزرگ ایران نیز پشتیبانی از ولایت‌فقیه برای حفاظت از اسلام و کشور بود.

آیت‌الله نمازی عنوان کرد: اقتدار امروز ملت ایران، دولتمردان صهیونیست آمریکا و کاخ سفید را گیج و متحیر کرده است و نمی‌دانند چکار کنند و در کمای سیاسی فرورفته‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر امروز ازیک‌طرف ترامپ ایرانی‌ها را تروریست معرفی می‌کند، اما از طرف دیگر از ایرانی‌ها تعریف و تمجید می‌کند و می‌خواهد به او زنگ بزنند تا با ایرانی‌ها صحبت کند، نتیجه آگاهی ملت ایران از شرایط موجود بین‌المللی است. 

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/پ۱۰/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا