ایران و جهان

استاندار کرمان: نیاز به مطبوعات قوی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدائی امشب در نشست هم‌اندیشی با مدیران نشریات و نمایندگی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در استان اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند در کمک به برنامه‌ریزی بهتر و جلب اعتماد و توجه به مردم یاری‌گر مسئولان باشند.

استاندار کرمان با تأکید بر حمایت از مطبوعات و حل مسائل و مشکلات مالی آنها در استان عنوان کرد: پیگیر مطالبات مسئولان رسانه‌های استان می‌شویم.

وی افزود: اصل بر پاسخگویی مسئولان به رسانه‌ها و خبرنگاران در نشست‌های خبری است و مکاتبه با دستگاه‌ها پیرامون پاسخگویی به خبرنگاران شده است و در شورای اداری استان نیز این فرصت فراهم می‌شود برای رسانه‌ها که سؤالات خود را مطرح کنند و این به یک فرهنگ تبدیل شود.

فدائی با اشاره به اینکه مرز انتقاد و تمسخر باید با هم فرق کند، تصریح کرد: معیار برای کار و خدمت این است که هرچه در توان داریم انجام دهیم و مسئولیت‌ها را باید در شرایطی قبول کرد که توان آن را داشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه تمام جلساتی که شرکت و برگزار می‌کنم را مستندسازی و مکتوب می‌کنم، ادامه داد: انتظارات به‌حق است و نیاز به مطبوعات قوی داریم که در راستای ارتقای فرهنگ جامعه کار کنند و مؤثر باشند.

وی توقع خود را از رسانه‌ها رعایت صداقت و در راستای اصلاح مدیریت‌ها دانست و افزود: مطالبه‌گری باید بر اساس مبانی کارشناسی باشد، وظیفه رسانه‌ها انعکاس نیازها و مشکلات مردم است.

به گزارش فارس در این نشست مدیران نشریات و رسانه‌های استان کرمان به بیان مشکلات خود به ویژه در بحث تأمین کاغذ و مشکلات مالی و آگهی‌ها پرداختند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا